Reklama

Niedziela Małopolska

O. Leon Knabit twarzą kampanii promującej Małopolskę w czasie ŚDM

O. Leon Knabit będzie twarzą kampanii promującej Małopolskę w czasie Światowych Dni Młodzieży Kraków 2016. Tyniecki benedyktyn z małopolskimi koralami na szyi i hasłem „Młodość to stan ducha” pojawi się w mediach społecznościowych, spotach telewizyjnych i billboardach.

Bądź na bieżąco!

Zapisz się do newslettera

Twarzą kampanii promującej Małopolskę w czasie Światowych Dni Młodzieży Kraków 2016 będzie o. Leon Knabit, benedyktyn z Tyńca. „Osoba kochana przez młodych i bardzo aktywna w mediach społecznościowych, czyli w kanałach, które chcemy wykorzystać do promocji Małopolski w związku z ŚDM – mówi Gabriela Prokocka-Kazek. – Chcemy, aby ta kampania pokazywała region jako uosobienie harmonii, mądrości i fantazji – wartości, które wynikają z tożsamości marki Małopolska” – dodaje dyrektor departamentu marki Małopolska.

Komunikacja ma być oparta na połączenie mądrości z inteligentnym humorem, w co bardzo dobrze wpisuje się o. Leon Knabit. Hasłem kampanii będzie: „Młodość to stan ducha”.

Pomóż w rozwoju naszego portalu

Wspieram

„Mamy nadzieję, że pielgrzymi, którzy przyjadą do nas w czasie ŚDM, dzięki naszym działaniom promocyjnym wrócą tu i będą uprawiali nie tylko turystykę religijną, ale pokażemy im Małopolskę jako region, do którego warto przyjechać za kilka miesięcy, ale też, że warto tutaj zainwestować i otworzyć swój biznes” – mówi Jacek Pilch, pełnomocnik Województwa Małopolskiego ds. ŚDM 2016.

Podczas ŚDM Marszałek Województwa Małopolskiego wręczy papieżowi Franciszkowi specjalny różaniec wykonany przez niepełnosprawne dzieci. Różaniec nawiązuje do małopolskiej tradycji – jest koloru czerwonego i wykonany z masy chlebowej, tak jak pierwsze korale.

Jacek Pilch zapowiedział, że do promocji Małopolski w czasie ŚDM zostanie wykorzystane także papieski samochód Renault. Możliwe, że będzie można się także przejechać taksówką z o. Leonem.

Kampania jest adresowana zarówno do Małopolan, mieszkańców całej Polski, a ze względu na charakter ŚDM także do odbiorcy międzynarodowego. Do promocji wykorzystane zostaną telewizja, prasa i outdoor. Kampania ruszy w czerwcu na facebookowym profilu „Małopolska” i profilu ŚDM Kraków 2016. Organizatorzy zakładają, że dzięki kampanii logo Małopolski dotrze do 25 milionów odbiorców.

2016-05-12 13:05

Oceń: 0 0

Reklama

Wybrane dla Ciebie

Przygotowujemy się na przyjęcie daru

KARARZYNA DOBROWOLSKA: – Przygotowania do ŚDM z papieżem Franciszkiem w Krakowie w 2016 roku rozpoczęły się formalnie już w ubiegłym roku. Uczestniczył już Ksiądz w pierwszym spotkaniu duszpasterzy młodzieży, organizowanym przez sekretariat ŚDM w Krakowie. Jakie są najważniejsze wyzwania stojące przed Kościołem kieleckim w kontekście przygotowań do tego wydarzenia?
CZYTAJ DALEJ

Ksiądz oskarżony o przywłaszczenie ponad 600 tys. zł. Zawiadomienie złożył Sandomierski Sąd Biskupi

2025-07-28 10:32

[ TEMATY ]

diecezja sandomierska

Tomasz Zajda – stock.adobe.com

73-letni Krzysztof P., były proboszcz w Jeżowem (Podkarpackie), odpowie za przywłaszczenie ponad 600 tys. zł na szkodę parafii i za usunięcie m.in. jej księgi rachunkowej. Akt oskarżenia w tej sprawie został skierowany do Sądu Okręgowego w Tarnobrzegu. Duchowny się nie przyznał.

Śledztwo w tej sprawie prowadziła Prokuratura Okręgowa w Tarnobrzegu po zawiadomieniu złożonym przez Sandomierski Sąd Biskupi w Sandomierzu.
CZYTAJ DALEJ

Łódź: Akademickie Mistrzostwa Europy w Biegu na Orientację

2025-07-29 14:17

[ TEMATY ]

Łódź

Piotr Drzewiecki

Ponad 150 zawodniczek i zawodników z 15 krajów europejskich i ponad 50 uczelni wzięło udział w Akademickich Mistrzostwach Europy w Biegu na Orientację zorganizowanych w Łodzi.

Akademickie Mistrzostwa Europy w Biegu na Orientację to najważniejsze europejskie zmagania studentów w tej dyscyplinie sportu w 2025 r. Jest to jedna z najważniejszych rangą imprez sportowych w Łodzi w 2025 roku. Wzięło w nich udział ponad 150 zawodniczek i zawodników z 15 krajów europejskich z ponad 50 uczelni.
CZYTAJ DALEJ

Reklama

Najczęściej czytane

REKLAMA

W związku z tym, iż od dnia 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia Dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) uprzejmie Państwa informujemy, iż nasza organizacja, mając szczególnie na względzie bezpieczeństwo danych osobowych, które przetwarza, wdrożyła System Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji w rozumieniu odpowiednich polityk ochrony danych (zgodnie z art. 24 ust. 2 przedmiotowego rozporządzenia ogólnego). W celu dochowania należytej staranności w kontekście ochrony danych osobowych, Zarząd Instytutu NIEDZIELA wyznaczył w organizacji Inspektora Ochrony Danych.
Więcej o polityce prywatności czytaj TUTAJ.

Akceptuję