Kiedyś najbardziej płodni wykonawcy nagrywali płyty co rok lub dwa lata. To dowodziło ich żywotności i przynosiło dochody. Dziś zarabia się głównie na koncertach. Płyty, sprzedawane w na ogół coraz mniejszych nakładach, są tylko dopełnieniem, uzupełnieniem twórczości zespołów rockowych. To chyba także przypadek zasłużonej, długowiecznej gdańskiej kapeli Golden Life, która po 9 latach przerwy wraca z nową płytą „Siedem”. 4 lata temu Adam Wolski i jego koledzy nagrali płytę „AQQ akustycznie”, ale zawierała ona opracowania największych ich przebojów. Ci, którzy nie zapomnieli o zespole, mogą być zadowoleni. Płyta zawiera zgrabną rockową muzykę, korzeniami tkwiącą w modnych ostatnio latach 90. ubiegłego wieku, niestroniącą od eksperymentów. Muzykę dojrzałą, jak dojrzali są muzycy, grający ze sobą już od 29 lat... Na płycie jest kilka nagrań, które wpadają w ucho i mogą stać się przebojami, na czele z „A wiesz”, znanym z teledysku.
Człowiek nierzadko boi „odsłonić się” w pełni, pokazać, kim w rzeczywistości jest, co myśli i w co wierzy, co uważa za słuszne, czego chciałby bronić, a co odrzuca. Obawia się, że ewentualna szczerość może mu zaszkodzić, zablokować awans, przerwać lub utrudnić karierę, postawić go w złym świetle itd., dlatego woli „się ukryć”, nie ujawniać do końca swoich myśli, nie powiedzieć o swoich ukrytych pragnieniach, zataić autentyczne cele, prawdziwe intencje. Taka postawa nie płynie z wiary. Nie zachęca innych do jej przyjęcia. Chwała Boga nie jaśnieje.
Grób św. Katarzyny w rzymskiej bazylice Santa Maria Sopra Minerva, niedaleko Piazza Navona
25 marca 1347 r. Mona Lapa, energiczna żona farbiarza ze Sieny, urodziła swoje 23 i 24 dziecko, bliźniaczki Katarzynę i Joannę. Bł. Rajmund z Kapui napisał we wstępie do życiorysu Katarzyny: „Bo
czyż serce może nie zamilknąć wobec tylu i tak przedziwnych darów Najwyższego, kiedy patrzy się na tę dziewczynę, tak kruchą, niedojrzałą wiekiem, plebejskiego pochodzenia...”.
Rezolutność i wdzięk małej Benincasy od początku budziły zachwyt wśród tych, z którymi się stykała. Matka z trudnością potrafiła utrzymać ją w domu. „Każdy z sąsiadów i krewnych chciał ją mieć
u siebie, by słuchać jej rozumnych szczebiotów i cieszyć się jej dziecięcą wesołością”
Instytut Pamięci Narodowej przygotował widowisko słowno-muzyczne poświęcone
historii Kościoła w czasach komunizmu.
Inscenizacja miała miejsce w kościele pw. Świętej Teresy od Dzieciątka Jezus i
Świętego Jana Bosko w Łodzi.
W związku z tym, iż od dnia 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia Dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) uprzejmie Państwa informujemy, iż nasza organizacja, mając szczególnie na względzie bezpieczeństwo danych osobowych, które przetwarza, wdrożyła System Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji w rozumieniu odpowiednich polityk ochrony danych (zgodnie z art. 24 ust. 2 przedmiotowego rozporządzenia ogólnego). W celu dochowania należytej staranności w kontekście ochrony danych osobowych, Zarząd Instytutu NIEDZIELA wyznaczył w organizacji Inspektora Ochrony Danych.
Więcej o polityce prywatności czytaj TUTAJ.